وحدت هنانوف مدافع ملی‌پوش و تازه جدا شده تیم پرسپولیس به سپاهان پیوسته است.

هنانوف

به گزارش همشهری‌آنلاین، آخرین خرید سپاهان از بازار لیگ برتر تا حدود زیادی غیرمنتظره بود. در شرایطی که تقریبا هیچ زمزمه‌ای در مورد احتمال زردپوش شدن وحدت هنانوف به گوش نمی‌رسید، ناگهان خبر توافق نهایی او با باشگاه اصفهانی منتشر شد. به این ترتیب مدافع ۲۳ساله و تاجیکستانی پرسپولیس بعد از نزدیک به ۳سال حضور در این تیم، بختش را در باشگاهی دیگر جست‌وجو خواهد کرد.

آبان۱۴۰۰باشگاه استقلال تاجیکستان که حضوری غافلگیرکننده در لیگ قهرمانان آسیا داشت، خبر پیوستن هنانوف و همینطور منوچهر صفروف به پرسپولیس را اعلام کرد. دوران حضور منوچهر در جمع سرخپوشان چندان به درازا نکشید و این بازیکن خیلی زود جدا شد اما وحدت در تمام طول این مدت کنار قرمزها ماند؛ اگرچه گاهی آنقدر کم بازی می‌کرد که هواداران فراموش می‌کردند چنین مهره‌ای در اختیار دارند! با این حال یک نکته در مورد او آشکار بود؛ اینکه هر زمان به بازی گرفته می‌شد، به‌طور نسبی توقعات را برآورده می‌کرد و اینطور نبود که صدای اعتراض هواداران را بلند کند. او در پرسپولیس یک ذخیره همیشگی و نسبتا مطمئن به شمار می‌آمد؛ بازیکنی بی‌حاشیه و به درد بخور که در چند پست توانایی بازی داشت.

شاید از زمان حضور درخشان با تیم ملی تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا بود که هنانوف حس کرد در تیم باشگاهی‌اش باید بیش از اینها بازی کند. این مجال در پرسپولیس برای او فراهم نمی‌شد و نهایتا تصمیم به جدایی گرفت اما کمتر کسی تصور می‌کرد مقصد بعدی هنانوف هم تیمی بزرگ در سطح سپاهان باشد. آیا آنچه وحدت به‌دنبالش بود، یعنی فرصت بازی بیشتر، در اصفهان به‌دست خواهد آمد؟ این را هنوز نمی‌دانیم. با این حال قرمزها با یکی از خارجی‌های دلنشین سالیان اخیر خود وداع کردند؛ بازیکنی خوب اما نه با چنان کیفیت بالایی که کادر فنی را مجاب به حضور در ترکیب اصلی کند. تعداد بازی‌های وحدت برای پرسپولیس در لیگ برتر به ۲۰نرسید و در عدد۱۹متوقف ماند.

کد خبر 868490
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    تا توی پرسپولیس بود که از نظر شما بهترین بود، حالا که رفت آقای متوسط شد!؟ چقدر خوبید شما!